Ledenborrel op zaterdag 4 juli 🍹🎶
Op zaterdag 4 juli organiseren wij een gezellige ledenborrel voor al onze leden! De middag begint al vanaf 16:00 uur met verschillende activiteiten. Zo kun je deelnemen aan de releases van diverse groepslessen, meedoen aan de 55+ Circuit Special en profiteren van extra lange openingstijden van de fitness.
Tussen 17:00 – 17:30 uur starten we met de borrel. Wij zorgen voor een hapje en een drankje – je hoeft dus niet eerst thuis te eten. Daarnaast zorgen een zangeres en gitarist voor een gezellige sfeer.
Voor de borrel vragen we een vrijwillige bijdrage. De volledige opbrengst gaat naar het Prinses Beatrix Spierfonds. Dit fonds financiert en stimuleert wetenschappelijk onderzoek naar medicijnen en behandelingen voor spierziekten.
Aanmelden
De inschrijflijsten voor de workouts liggen klaar bij de balie. Vol = vol! Voor de borrel vragen we je ook om aan te melden, zodat wij een goede inschatting kunnen maken van het aantal aanwezigen. Dat kan hieronder of ook bij de balie. De borrel duurt naar verwachting tot ongeveer 19:00 uur. En mocht Oranje de kwartfinale spelen, dan ben je van harte welkom om te blijven en de wedstrijd gezellig samen bij ons te kijken! Laat je via het formulier weten of je bij de borrel aanwezig bent? We kijken ernaar uit om er samen een gezellige middag en avond van te maken!